Siirry pääsisältöön

En ole saanut vahvistusviestiä sähköpostiini

Päivitetty yli viikko sitten

Joskus viestimme saattavat päätyä roskapostikansioon — tarkistathan vielä myös sieltä. Mikäli sähköposti löytyi, merkitse Creditstarin viestit turvallisiksi, jotta vastaanotat ne jatkossa oikein. 👍

Jos viesti ei ole saapunut perille, sähköpostiosoitteeseen on saattanut tulla kirjoitusvirhe. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteeseen [email protected], jotta voimme korjata tietosi.

👉 Laitathan viestiin mukaan koko nimesi ja puhelinnumerosi, jotta asian käsittely sujuu nopeammin. 🏃

💡 Vinkki: Lisää sähköpostiosoitteemme luotettuihin lähettäjiin, jotta viestimme tavoittavat sinut varmasti jatkossa.

Vastasiko tämä kysymykseesi?